یا ودود

اللهم صل علی فاطمه و ابیها و بعلها و بنیها

هم پرواز عزیزم سلام

چند  ماهی است که قدم رنجه فرموده و تشریف آورده ای به زندگی من ...

خوووش آمدددی حضرت آقا

 سالها قبل از تشریف فرمایی شما ، در این خانه مجازی برای شما که نمیشناختمتان نامه می نوشتم...

با قرآن آشنا شده بودم، نظام باور هایم زیر و زبر شده بود و به تبع آن نگاهم به ازدواج و زندگی مشترک...

نگران بودم نکند به وقتش همه این حرفهای خوب و فکرهای قشنگ یادم برود!

مدام عهد میبستم با حضرت مادرم و پدر و مادر و همسر و فرزندان ایشان(علیهم السلام) 

و چون قلم از حافظه قوی تر است تصمیم گرفتم عهدهایم را  برای شما هم بنویسم و چون آن روزها نه شما را می شناختم :) و نه آدرس منزلتان را می دانستم به این بیت مجازی روی آوردم.

این چند ماه فکر می کردم حالا که نامه هایم را به خودتان می دهم پس این خانه ی مجازی را چه کنم؟

به این نتیجه رسیدم که درست است که نامه های خصوصی را شخصا تقدیم آن جناب خواهم کرد اما  "پرواز نامه " هایی هم هست که فصل مشترک همه ی زوج های شیعه است

با اجازه شما از این پس نیز در قالبی دیگر (و نه نامه به شما ) از پرواز خواهم نوشت.

باشد که دعای دیگر دوستان حضرت مادرمان پری شود برای بهتر پریدن ما

ان شاءالله

یا علی

همپَرَت